vickeviran

Direktlänk till inlägg 7 december 2010

Prio

Av Vicke Viran - 7 december 2010 17:45

Är så kluven, så mycket som händer. Vissa saker överdramatiseras där det inte behövs och andra saker underskattas där det borde dramatiseras. Ibland vet man inte vilket ben man skall stå på, man vet inte vart man har människor. De borde finnas på vissa platser men det gör de inte, de är överallt annanstans. Tycker inte att jag ska behöva påminna och påpeka gång på gång, tycker att de borde kunna tänka till lite längre än näsa räcker själva. Jag kommer själv backa nu, det har jag redan gjort en hel del sen lång tid tillbaka, tom med brutit helt med vissa men det krävs mer. Vill man finnas i mitt liv hädanefter så måste där finnas ett syfte utanför party mm. Jag måste ha annat gemensamt med personen och kunna träffas utanför puben. Umgås som man gjorde förr liksom. Sen detta med att bry sig om sina nära och kära. Fan jag går genom eld för alla, lägger ner alldeles för mycket tid och energi på andras problem och mående. Det får räcka nu, jag behöver den energin annanstans. Hade man fått ett uns tillbaka hade det kanske varit okej men så är det inte. Man bortprioriteras av människor man inte räknat med skulle göra så. Säger inte att jag skall vara nr 1 i tid och otid, sån har jag aldrig varit men jag vill ha vissa när mig då det verkligen behövs. Precis som jag gör för dem. Som imorgon, en tuff grej. Vem har erbjudit sig att vara med som stöd? Inte de som borde göra det. De har inte en tanke på det. Istället erbjöd sig en annan människa som jag verkligen aldrig hade räknat med. Han tar tom ledigt från jobbet en stund för mig. Det kallar jag prioritering på rätt ställe <3

 
 
Anna

Anna

9 december 2010 20:18

Det är precis som om du är jag på något sätt. Samma smärta, samma tankar, samma go! Läser din blogg varje dag och hejar på dej ska du veta!! Du klarar det här!! Anna

http://kavril.bloggplatsen.se

Vicke Viran

9 december 2010 21:16

Tack, vad glad jag blir :-) Skönt att höra och känna att man inte är ensam. Att det finns folk därute som förstår. Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vicke Viran - 6 januari 2011 13:09

Oj oj oj vad snö det kommer. Tänk att Göteborg får uppleva det. Känns nästan konstigt. De sista åren har vi haft regält med snö :-) Jag älskar det! Har gått ner tre kilo bara de sista dagarna genom att pölsat runt i snön med hunden. Bra träning det d...

Av Vicke Viran - 3 januari 2011 22:00

Myskväll med Hjärtat ikväll blev det. Lite Tacos, glass och Cola    Storkillen ville åka till Mormor så vi fick lite ensamtid tillsammans, härligt! Det behövde vi      Har ju bara bloggat via mobilen innan och där finns inte alla funktioner som d...

Av Vicke Viran - 3 januari 2011 14:06

Nu måste jag skärpa till mig. Har ju inte skrivit på länge nu. Ren lathet och kanske lite brist på behov. Så ska det ju inte vara ju. Vill ju hålla igång bloggen och mitt skrivande oavsett hur situation och liv ser ut. Mycket har hänt och jag vet int...

Av Vicke Viran - 27 december 2010 04:55

Varit lite tyst från mig några dagar nu. Haft det jätte bra. Jag är lycklig och. "vi" är ett par igen. Känns underbart. Har mycket att berätta och ska försöka skriva ikapp imorgon. Hoppas alla haft en bra jul. Vi hörs snart :-) ...

Av Vicke Viran - 23 december 2010 12:44

Då ska man in igen. Var riktigt trevligt igår men hittade inte mycket tyvärr. Hoppas på bättre tur idag. God jul på er! Kram...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hur mycket är klockan?

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards