vickeviran

Direktlänk till inlägg 14 december 2010

Allo allo :-)

Av Vicke Viran - 14 december 2010 16:54

Idag är det kallt. Öppnade fönstret för att släppa in lite luft men Jisses vad kallt det blev. Fick krypa ner under täcket och värma mig. Så skönt att inte ha så ont längre. Medicinen jag fick av väninnan verkar ha hjälpt riktigt bra. Det har vänt väldigt fort och det brukar det inte göra, brukar gå tillbaka successivt. Håller tummarna nu att det får vara bra ett tag :-) Har hunden hos mig nu så det blir en del promenader. Är ju fortfarande ganska Svullen så jag går inte så långt. Längtar till nästa vecka när jag ska beställa nya möbler. Ska bli helt underbart att få ordning här hemma, nytt och fint :-) Hittat en sån fin tapet, så jäkla dyr bara så jag får ta något billigare. Kanske kan man ta den längre fram, spara lite först. Så mycket annat som är viktigare. Då är det snart jul oxå, vad tiden går fort. Om en månad är det ett år sen vi åkte till usa, kan inte fatta det redan är ett år. Bästa resan jag någonsin gjort, och med hjärtat oxå :-) Längtar tillbaka ibland, gillade usa jätte mycket. Trevligt folk överallt förutom på flygplatserna, säkerhets personalen var nog de otrevligaste jag någonsin mött på. Sen var det väldigt mycket uteliggare överallt, det blev lite av en chock. Hade ju hört talas om det men förstod inte förrän jag kom dit jag verkligen fattade det. Tragiskt! De var himla trevliga iallafall :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vicke Viran - 6 januari 2011 13:09

Oj oj oj vad snö det kommer. Tänk att Göteborg får uppleva det. Känns nästan konstigt. De sista åren har vi haft regält med snö :-) Jag älskar det! Har gått ner tre kilo bara de sista dagarna genom att pölsat runt i snön med hunden. Bra träning det d...

Av Vicke Viran - 3 januari 2011 22:00

Myskväll med Hjärtat ikväll blev det. Lite Tacos, glass och Cola    Storkillen ville åka till Mormor så vi fick lite ensamtid tillsammans, härligt! Det behövde vi      Har ju bara bloggat via mobilen innan och där finns inte alla funktioner som d...

Av Vicke Viran - 3 januari 2011 14:06

Nu måste jag skärpa till mig. Har ju inte skrivit på länge nu. Ren lathet och kanske lite brist på behov. Så ska det ju inte vara ju. Vill ju hålla igång bloggen och mitt skrivande oavsett hur situation och liv ser ut. Mycket har hänt och jag vet int...

Av Vicke Viran - 27 december 2010 04:55

Varit lite tyst från mig några dagar nu. Haft det jätte bra. Jag är lycklig och. "vi" är ett par igen. Känns underbart. Har mycket att berätta och ska försöka skriva ikapp imorgon. Hoppas alla haft en bra jul. Vi hörs snart :-) ...

Av Vicke Viran - 23 december 2010 12:44

Då ska man in igen. Var riktigt trevligt igår men hittade inte mycket tyvärr. Hoppas på bättre tur idag. God jul på er! Kram...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hur mycket är klockan?

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards