vickeviran

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Vicke Viran - 12 december 2010 14:22

Är hos sjuklingen, sen i fredags kväll. Han hade varit hos hos läkaren och fått diagnos migrän och herpes infektion i huvudet. När jag kom och såg honom så visste jag direkt han blivit fel diagnostiserad. Så när han blev mycket sämre igår så åkte vi till läkaren igen och denna gången var jag med, något som sjukvårdsupplysningen tyckte. När vi kom in till läkaren så sa han direkt att det här är ingen migrän och vanlig herpes infektion utan Bältros. Han hade alltså fått Bältros i huvudet. De som vet hur tillståndet känns vet hur ont man har och tänk då i nervbanorna i huvudet. Stackaren. Han fick starka mediciner denna gång och ligger mest nu. Har inte hjärta att åka fast jag egentligen borde. Har ju tonåringen hemma ensam. Visst han är stor nog att klara sig själv och vi har tät kontakt hela tiden. Men sen måste jag åka. Finns egentligen inte så mycket mer jag kan göra för honom. Har städat upp lite grann och försett honom med dricka och medicin. Det sjuka med detta är ju att man kan må så mycket sämre och det under lång tid. Stackarn!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hur mycket är klockan?

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards