vickeviran

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Vicke Viran - 20 december 2010 21:23

Hade tid idag kl 10 på mottagningen jag ska gå på. Var där prick. Eftersom det bara var andra gången jag var där så visste jag inte riktigt hur det fungerade. Jag anmälde mig och satte mig i det första vänterummet. Där satt jag i 50min. Visade sig när jag sa till att det var öppen mottagning mellan 9 och 11. Att de som kommer sätter sig i ett annat väntrum och så tar de en på tur. Hade väl inte jag någon aning om, visste inte ens det fanns fler väntrum och varför ge mig en tid om det är öppen mottagning? Ja ja, jag hann hur som helt inte pga det ta mig till nästa ställe för drogtestet så det får bli imorgon istället. Fick iallafall remissen och ett samtal :-) Imorgon ska jag till läkaren, då ska vi snacka reumatism och medicinering för den, blir förmodligen remiss till röntgen senare och sen blir det även ångestprat, medicinering för det. Sen är det bara att vänta den första månaden när man börjar och må skit SEN är det lugnt. Denna gången ska jag verkligen ta mig igenom det. Har gett upp förr när man mår så dåligt, så mycket sämre. Gött att ha detta gjort innan jul, på börjningen, då startar året med en regäl start. När den här tiden är över så kan alla som inte stöttat mig eller varit förstående kyssa mig i röven :-) INGEN ska få trycka ner mig, och det gäller alla oavsett relation. Så det så!!

Av Vicke Viran - 20 december 2010 02:38

Haft en mysig helg med hjärtat. Idag är man tillbaka i verkligheten och har städat hela köket, bara resten kvar nu. Nu börjat utröjningen av hemmet. Allt gammalt skall ut och här ska städas så fingrarna blöder av tänkt ;-) Gammalt skall ut och nytt in. Uppbyggnaden av mitt hem och liv har startat. Känns skönt. Inte haft tid att Blogga i helgen och skriver bara kort nu för det är snart läggdags. Imorgon ska jag till terapin och iväg och drogtestas, äntligen! Nu ska saker och ting bevisas och många näsor kommer växa ;-) Sov gott. Skriver mer imorgon. Godnatt.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hur mycket är klockan?

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards