vickeviran

Direktlänk till inlägg 20 december 2010

Söndag natt

Av Vicke Viran - 20 december 2010 02:38

Haft en mysig helg med hjärtat. Idag är man tillbaka i verkligheten och har städat hela köket, bara resten kvar nu. Nu börjat utröjningen av hemmet. Allt gammalt skall ut och här ska städas så fingrarna blöder av tänkt ;-) Gammalt skall ut och nytt in. Uppbyggnaden av mitt hem och liv har startat. Känns skönt. Inte haft tid att Blogga i helgen och skriver bara kort nu för det är snart läggdags. Imorgon ska jag till terapin och iväg och drogtestas, äntligen! Nu ska saker och ting bevisas och många näsor kommer växa ;-) Sov gott. Skriver mer imorgon. Godnatt.

 
 
marika

marika

21 december 2010 01:01

Håller tummarna för dig, allt kommer gå askalasbra :). Verkar som du har riktig utrensning, alltid lika kul. De kommer gå bra allt ska du se...de e bara att kämpa! kramar
och en riktigt god jul på dej, hoppas julafton blir fin kramar

http://karlektilllucas.bloggplatsen.se

Vicke Viran

21 december 2010 11:28

Tack vännen. Kämpar på, tänker inte ge upp denna gång :-) God jul vännen. Kommer in och läser ikapp din blogg sen. Inte varit inne här mer än några snabbisar. God jul. Kram.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vicke Viran - 6 januari 2011 13:09

Oj oj oj vad snö det kommer. Tänk att Göteborg får uppleva det. Känns nästan konstigt. De sista åren har vi haft regält med snö :-) Jag älskar det! Har gått ner tre kilo bara de sista dagarna genom att pölsat runt i snön med hunden. Bra träning det d...

Av Vicke Viran - 3 januari 2011 22:00

Myskväll med Hjärtat ikväll blev det. Lite Tacos, glass och Cola    Storkillen ville åka till Mormor så vi fick lite ensamtid tillsammans, härligt! Det behövde vi      Har ju bara bloggat via mobilen innan och där finns inte alla funktioner som d...

Av Vicke Viran - 3 januari 2011 14:06

Nu måste jag skärpa till mig. Har ju inte skrivit på länge nu. Ren lathet och kanske lite brist på behov. Så ska det ju inte vara ju. Vill ju hålla igång bloggen och mitt skrivande oavsett hur situation och liv ser ut. Mycket har hänt och jag vet int...

Av Vicke Viran - 27 december 2010 04:55

Varit lite tyst från mig några dagar nu. Haft det jätte bra. Jag är lycklig och. "vi" är ett par igen. Känns underbart. Har mycket att berätta och ska försöka skriva ikapp imorgon. Hoppas alla haft en bra jul. Vi hörs snart :-) ...

Av Vicke Viran - 23 december 2010 12:44

Då ska man in igen. Var riktigt trevligt igår men hittade inte mycket tyvärr. Hoppas på bättre tur idag. God jul på er! Kram...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hur mycket är klockan?

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards