vickeviran

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Vicke Viran - 21 december 2010 14:10

Nu har jag varit hos läkaren och idag börjar jag med mina antidepressiva :-) Snart är ångesten ett minne blått för den här gången. Kommer en jobbig tid i inkörningen, en månad eller två men det får det bli då. Fick lugnande att ta under den perioden så det ska nog fungera, högre dos denna gång :-) Blev lite strul på apoteket då Nordea haft problem med kort sen igår. Tre försök på apoteket men det gick inte. Fick gå och plocka ut pengar och betala. Väl hemma såg jag på Internet att det dragits tre gånger. Ringde banken som fixade det direkt så nu har jag fått tillbaka dem :-) Så tänk på det i jul handeln nu. Kolla era konton så det inte dragit fler gånger.

Av Vicke Viran - 21 december 2010 00:39

Tänk vad rätt människor i ens liv kan få en att må bra. När man prioriterar dem man verkligen älskar och bryr sig om. Känns som jag kan lyfta berg just nu trots all skit som är runt en. Rätt stöd kan verkligen göra underverk oavsett vad för relation man har. Det är verkligen nu man känner vilka man vill ha och saknat massor bredvid en. Vill inte namnge några men ni vet vilka ni är. Ni betyder allt för mig just nu, tack för att ni finns i mitt liv, älskar er! Puss

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hur mycket är klockan?

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards