vickeviran

Direktlänk till inlägg 20 december 2010

Dagen d

Av Vicke Viran - 20 december 2010 21:23

Hade tid idag kl 10 på mottagningen jag ska gå på. Var där prick. Eftersom det bara var andra gången jag var där så visste jag inte riktigt hur det fungerade. Jag anmälde mig och satte mig i det första vänterummet. Där satt jag i 50min. Visade sig när jag sa till att det var öppen mottagning mellan 9 och 11. Att de som kommer sätter sig i ett annat väntrum och så tar de en på tur. Hade väl inte jag någon aning om, visste inte ens det fanns fler väntrum och varför ge mig en tid om det är öppen mottagning? Ja ja, jag hann hur som helt inte pga det ta mig till nästa ställe för drogtestet så det får bli imorgon istället. Fick iallafall remissen och ett samtal :-) Imorgon ska jag till läkaren, då ska vi snacka reumatism och medicinering för den, blir förmodligen remiss till röntgen senare och sen blir det även ångestprat, medicinering för det. Sen är det bara att vänta den första månaden när man börjar och må skit SEN är det lugnt. Denna gången ska jag verkligen ta mig igenom det. Har gett upp förr när man mår så dåligt, så mycket sämre. Gött att ha detta gjort innan jul, på börjningen, då startar året med en regäl start. När den här tiden är över så kan alla som inte stöttat mig eller varit förstående kyssa mig i röven :-) INGEN ska få trycka ner mig, och det gäller alla oavsett relation. Så det så!!

 
 
Anna

Anna

21 december 2010 01:22

Det är svårt att ta sej igenom det där första svåra, det håller jag fullständigt med om!! Men jag hejar på dej och tror att du klarar det denna gång, det kommer ju blir så mycket bättre sen!! Kramar!!!

http://kavril.bloggplatsen.se

Vicke Viran

21 december 2010 11:26

Ja jag ser slutet någonstans iallafall, ska bli så skönt :-) Tack vännen!Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vicke Viran - 6 januari 2011 13:09

Oj oj oj vad snö det kommer. Tänk att Göteborg får uppleva det. Känns nästan konstigt. De sista åren har vi haft regält med snö :-) Jag älskar det! Har gått ner tre kilo bara de sista dagarna genom att pölsat runt i snön med hunden. Bra träning det d...

Av Vicke Viran - 3 januari 2011 22:00

Myskväll med Hjärtat ikväll blev det. Lite Tacos, glass och Cola    Storkillen ville åka till Mormor så vi fick lite ensamtid tillsammans, härligt! Det behövde vi      Har ju bara bloggat via mobilen innan och där finns inte alla funktioner som d...

Av Vicke Viran - 3 januari 2011 14:06

Nu måste jag skärpa till mig. Har ju inte skrivit på länge nu. Ren lathet och kanske lite brist på behov. Så ska det ju inte vara ju. Vill ju hålla igång bloggen och mitt skrivande oavsett hur situation och liv ser ut. Mycket har hänt och jag vet int...

Av Vicke Viran - 27 december 2010 04:55

Varit lite tyst från mig några dagar nu. Haft det jätte bra. Jag är lycklig och. "vi" är ett par igen. Känns underbart. Har mycket att berätta och ska försöka skriva ikapp imorgon. Hoppas alla haft en bra jul. Vi hörs snart :-) ...

Av Vicke Viran - 23 december 2010 12:44

Då ska man in igen. Var riktigt trevligt igår men hittade inte mycket tyvärr. Hoppas på bättre tur idag. God jul på er! Kram...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hur mycket är klockan?

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards