vickeviran

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Vicke Viran - 1 december 2010 19:46

Fick ett sånt gulligt sms idag av en vän. Även om jag vet att det var ett sånt där förskrivet sms som massutskickas men jag blev jätte glad ändå Så här stod det "Kära julenisse: kvinnan som läser detta är grym, underbar och stark. Och jag tycker om henne väldigt mycket. Hjälp henne så hon klarar att leva sitt liv fullt ut. Jag ber om att du hjälper henne att lätta på Sina förväntningar på sig själv. Låt henne lysa upp mörkret, som den solstråle hon är. Beskydda henne i alla tider. Lyft upp henne när hon mest behöver dig och låt henne veta det när hon är i din samvaro så hon alltid är i trygghet. Om 9 minuter vill någon göra dig glad. Men du måste sända detta till nio söta väninnor som du tycker väldigt mycket om - och glöm nu inte mig :)"

Av Vicke Viran - 1 december 2010 16:48

I skrivandets stund sitter jag på sängkanten i vardagsrummet. Satt först och småsneglade på tvn. Simpson! Kan vara ganska kul ibland när man är på det humöret. Kan inte påstå jag diggar det nu. Har ju fortfarande huvudet fullt med tankar och funderingar, ingen större ro för att varken se på tv eller läsa. Skulle behöva städa men även det sitter långt inne. Får väl bli ett litet uppryck för dagen iallafall och mysa med sonen senare. Kommer väl alltid något att glo får vi hoppas. Har suttit i långa samtal idag. Kan inte riktigt gå in på vad för jag vill inte lämna ut någon här. Hade det bara handlat om mig hade jag inte brytt mig vilka som vet. Kan säga så mycket att jag är inte direkt glad över vad jag fick höra, hur vissa människor satt sig själv på en piedistal där de absolut inte hör hemma, inte jag heller för den delen, det gör faktiskt ingen ärligt talat. Som jag sagt tidigare så är ingen perfekt fast det finns folk som gärna vill tro sig det. Är ganska glad över att jag aldrig blev sån för den attityden trycker ner människor runt sig.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hur mycket är klockan?

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards