vickeviran

Direktlänk till inlägg 3 december 2010

Nonsens igen

Av Vicke Viran - 3 december 2010 14:21

En paus i städet haha. Blir lite för många såna märker jag. Allt för att slippa ;-) Är ju bara så jäkla tråkigt. Finns det något värre? Skulle kunna komma på miljoner saker som är betydligt roligare just nu. T ex sitta här och skriva. Jag vet, skriver ju om allt och ingenting typ, inte kanske så roligt för andra att läsa men det är väl det som är lite meningen, att tömma sig själv när man känner för det och sen om andra inte finner något intresse i det så är det ju faktisk bara att bläddra vidare. Vi alla har väl våra Bloggar efter eget behov och jag har min ;-) Tycker bara att det är så härligt att skriva igen. Har ju skrivit hela livet, med papper och penna då, ja sen kom datorn och tog över så det har alltid funnits till hands. Har dock varit perioder då jag inte skrivit ner ett ord, det har bara inte gått trots tappra försök. Därför är det väldigt förlösande att äntligen känna sug igen även om det bara blir en massa nonsens haha. Har försökt komma igång med min bok igen som legat på is lååååånga perioder. Det är en självbiografi där jag gått igenom alla mina dagböcker sen småskolan och lite till. Hade ett förlag för flera år sen som efter att fått läst en väldigt kort version av den var intresserade att eventuellt ge ut den. Låg inte i mitt intresse då, finns ett intresse ja men långt långt i framtiden i så fall. Är inte redo alls för något sånt. När jag väl är intresserad sen kanske chansen är förbi men so let it! Jag är nöjd med att få skriva av mig på andra sätt och få respons andra vägar :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vicke Viran - 6 januari 2011 13:09

Oj oj oj vad snö det kommer. Tänk att Göteborg får uppleva det. Känns nästan konstigt. De sista åren har vi haft regält med snö :-) Jag älskar det! Har gått ner tre kilo bara de sista dagarna genom att pölsat runt i snön med hunden. Bra träning det d...

Av Vicke Viran - 3 januari 2011 22:00

Myskväll med Hjärtat ikväll blev det. Lite Tacos, glass och Cola    Storkillen ville åka till Mormor så vi fick lite ensamtid tillsammans, härligt! Det behövde vi      Har ju bara bloggat via mobilen innan och där finns inte alla funktioner som d...

Av Vicke Viran - 3 januari 2011 14:06

Nu måste jag skärpa till mig. Har ju inte skrivit på länge nu. Ren lathet och kanske lite brist på behov. Så ska det ju inte vara ju. Vill ju hålla igång bloggen och mitt skrivande oavsett hur situation och liv ser ut. Mycket har hänt och jag vet int...

Av Vicke Viran - 27 december 2010 04:55

Varit lite tyst från mig några dagar nu. Haft det jätte bra. Jag är lycklig och. "vi" är ett par igen. Känns underbart. Har mycket att berätta och ska försöka skriva ikapp imorgon. Hoppas alla haft en bra jul. Vi hörs snart :-) ...

Av Vicke Viran - 23 december 2010 12:44

Då ska man in igen. Var riktigt trevligt igår men hittade inte mycket tyvärr. Hoppas på bättre tur idag. God jul på er! Kram...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hur mycket är klockan?

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards