vickeviran

Direktlänk till inlägg 2 december 2010

Oj oj

Av Vicke Viran - 2 december 2010 23:18

Sena kvällen har kommit fort. Har tom glömt ta min sömnmedicin, attans! Skulle ringa min älskling oxå, och ja han är min älskling trots allt, även om det är slut, kommer alltid vara så det så. Jag har faktiskt inte glömt ringa honom, har tänkt på det men eftersom han arbetar kväll så är det vissa tider jag inte ringer på och just på de tiderna är det jag kommit på det. Låter som svepskäl men det är det inte alls. Skall strax ringa! :-) Kvällen har Hursom helst gått väldigt fort. Jag och sonen har myst med godis framför tvn under täcket. Har även chattat lite med en vän sen tonåren, det var trevligt. Även försökt lära mig lite nytt här på bloggen och även lärt känna lite nytt folk. Tänk vad mycket man har att vinna genom att öppna upp sig lite, mer än man förlorar iallafall. Att sitta och byta tankar med likasinnade som inte finns redan i vänskapskretsen ger en hel del. Pröva på det, ni som inte redan gör det. Man kan ju faktiskt vara helt anonym :-) Då är det redan Fredag imorgon, då ska här städas har jag bestämt, först lite sovmorgon, ringa lite samtal och ta det lugnt. Kanske kan jag tom locka hit någon uttråkad vän att hjälpa mig i utbyte mot lite Gött tjöt och middag ;-) Vi får se på vilket humör man vaknar på. Går ju upp och ner som sagt. Nu ska jag faktiskt ta och ringa prinsen så jag får skriva lite mer sen. Hej så länge!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vicke Viran - 6 januari 2011 13:09

Oj oj oj vad snö det kommer. Tänk att Göteborg får uppleva det. Känns nästan konstigt. De sista åren har vi haft regält med snö :-) Jag älskar det! Har gått ner tre kilo bara de sista dagarna genom att pölsat runt i snön med hunden. Bra träning det d...

Av Vicke Viran - 3 januari 2011 22:00

Myskväll med Hjärtat ikväll blev det. Lite Tacos, glass och Cola    Storkillen ville åka till Mormor så vi fick lite ensamtid tillsammans, härligt! Det behövde vi      Har ju bara bloggat via mobilen innan och där finns inte alla funktioner som d...

Av Vicke Viran - 3 januari 2011 14:06

Nu måste jag skärpa till mig. Har ju inte skrivit på länge nu. Ren lathet och kanske lite brist på behov. Så ska det ju inte vara ju. Vill ju hålla igång bloggen och mitt skrivande oavsett hur situation och liv ser ut. Mycket har hänt och jag vet int...

Av Vicke Viran - 27 december 2010 04:55

Varit lite tyst från mig några dagar nu. Haft det jätte bra. Jag är lycklig och. "vi" är ett par igen. Känns underbart. Har mycket att berätta och ska försöka skriva ikapp imorgon. Hoppas alla haft en bra jul. Vi hörs snart :-) ...

Av Vicke Viran - 23 december 2010 12:44

Då ska man in igen. Var riktigt trevligt igår men hittade inte mycket tyvärr. Hoppas på bättre tur idag. God jul på er! Kram...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hur mycket är klockan?

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards