vickeviran

Alla inlägg den 30 november 2010

Gud

Av Vicke Viran - 30 november 2010 19:10

Kära Gud! Ber en liten bön, trots jag aldrig ber men nu behövs det. Jag behöver dig nu. Ge mig styrka att klara av allt som händer. Ge mig ork att få ordning på allt. Jag är inte perfekt, kommer förmodligen aldrig att kunna bli heller men kanske lite bättre iallafall. Låt mig få känna glädjen och lyckan igen. Låt mig bara få bli glad. Många ber om lite tur på Lotto men inte jag, jag behöver inte massa pengar, jag vill bara ha ett normalt och harmonisk liv med mina barn, utan ångest och elände. Jag vet jag felar ibland och att andra emellanåt blir lidande men det är inget jag planerar att göra, tvärtom. Jag försöker kämpa men ibland får jag ett bakslag och då faller jag. Sanningen är dock att jag reser mig alltid igen och tar nya tag och det för att jag vill det själv och faktiskt måste. Jag kan inte annat än erkänna mina dumma brister och försöka. Jag ber bara om en sak där uppe, lite lycka och medgång. Kan jag få det? Jag hoppas det. Amen!

Av Vicke Viran - 30 november 2010 11:21

Klagomål på klagomål nu, stackars er som läser. Men just nu behöver jag klaga och tycka lite synd om mig. Hoppas ni förstår. Skriva av mig har jag alltid gjort i perioder och nu är en sån tid då jag behöver det. Lovar att det inte alltid kommer vara sån tråkig läsning. Ångesten växer inom mig, knappt sovit i natt av både fysiskt och psykisk smärta. Reumatismen har satt sig i svanskotan och armen. Igår trodde jag att jag skulle bli galen av frustration över hur ont det gör tillsammans med hjärtesorgen jag känner nu. Skulle bara vilja ha en av de där Goa varma kramarna han brukade ge mig. Älskade att känna den tryggheten hos honom. Fattar verkligen inte hur jag ska komma över honom :'-( Vi är vänner iallafall, det är skönt, alltid något. Bättre än ingenting.

Av Vicke Viran - 30 november 2010 09:49

Fy vad jag mår dåligt nu. Livet känns rätt kaotiskt. Allt rasar, jag som kommit så långt. Det var det sista vi behövde nu. Känner mig som stans största looser. Det är slut med killen oxå, han lämnade mig, det känns riktigt tungt. Jag älskar ju honom. Ville dela mitt liv med honom, vi var som klippta och skurna för varann. Förstår ingenting! :'-(

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hur mycket är klockan?

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards