vickeviran

Alla inlägg den 27 november 2010

<3

Av Vicke Viran - 27 november 2010 12:17

"Om du blev erbjuden möjligheten att bli totalt lycklig imorgon, skulle du ta den? Om du svarar ja på den frågan, vilket förmodligen de flesta av oss skulle göra, vad gör du då för att morgondagen ska bli lyckligare än idag?" - Brian Tracy

Av Vicke Viran - 27 november 2010 11:25

Livet leker inte precis nu. Jag håller på att bli dumpad. Skit är det! Som jag sagt innan så väljer vissa människor att fly istället för att stå kvar och kämpa. Vissa människor kan heller inte se sina fel och brister, det är alla andra det är fel på. Jag är den förste att skrika ut mina fel, erkänna mig icke perfekt. Man måste ha lite självinsikt, eller? Finns det någon människa på denna jord som kommer någonstans utan självinsikt, tror inte det. Gillar inte alls det som kommer nu, det är så fel, finns dock inget att göra åt det :-( Sorgligt som Fan alltså. Vill bara att han ska vakna upp och se klart. Vi hade så mycket planer. Nu sitter jag även i valet och kvalet i en annan grej, själv såklart. Hade behövt någon Näras stöd men väljer bort det. Är van vid att klara mig själv.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hur mycket är klockan?

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards